Technisch Klantenservicemedewerker | Thuiswerk
Wat ga je doen
Samen met jouw collega’s sta je klanten telefonisch te woord en helpt deze met een technisch probleem of een servicevraag en biedt hiervoor een passende oplossing. Met jouw analytische blik en de verschillende middelen die hiervoor aan jou ter beschikking zijn gesteld, heb jij snel het probleem of de klantvraag achterhaald. Hierbij is het belangrijk dat je de klant stap voor stap door het proces begeleid naar de juiste oplossing. Jij kunt je werk goed prioriteren binnen de gestelde tijd en de complexiteit van de klantvraag. Problemen die je tegenkomt waar niet direct een oplossing voor te vinden is zet je correct door in het klantsysteem. Je bent klantgericht en klantvriendelijk naar je klanten toe en krijgt er een kick van om de klant de beste klantervaring mee te geven.
Wat zien wij graag terug in jouw profiel
- Kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. Een extra taal is een pré
- Ervaring met klantencontact is een vereiste
- Je bent betrouwbaar en punctueel
- Je kunt goed onder druk werken
- Je beschikt over uitstekende communicatieve- en analytische vaardigheden
- Jij kunt zowel in teamverband als zelfstandig werken
- Je beschikt over een organisatorisch- en probleemoplossend vermogen
- Jij hebt kennis van standaard Microsoft Windows apps en operationeel systeem
- MS Office
- Jij begrijpt hoe de software en hardware van een PC werkt
- De mogelijkheid om te thuis te kunnen werken
Wat wij bieden
Een fulltime dienstverband van 40 uur per week voor een bepaalde tijd met zicht op vast. Salaris is maximaal €2.500 per maand, dit is exclusief vakantiegeld en pensioen.
Vacature delen